Towar zamówiony w sklepie internetowym neofloor.pl wysyłany jest za pośrednictwem wybranej przez sprzedającego firmy kurierskiej. Towar wysyłany jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Po wysłaniu zamówienia klient otrzymuje numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika.
PAMIĘTAJ:
Odbiór przesyłki należy potwierdzić podpisem Odbiorcy na liście przewozowym.
Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (np. rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu itp.), może to sugerować uszkodzenie towaru w przesyłce.
Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić towar podczas odbioru w obecności kuriera – jeśli towar jest uszkodzony lub wygląda podejrzanie (rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu) należy zgłosić ten fakt kurierowi gdyż może doszło do uszkodzenia towaru w przesyłce.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym uwagi o zauważonych uszkodzeniach
Jeśli doszło do uszkodzenia przesyłki, Odbiorca ma prawo żądać spisania protokołu szkody w obecności kuriera w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki.
Protokół szkody powinien zawierać opis stanu opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.
Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30kg