Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Towar zamówiony w sklepie internetowym neofloor.pl wysyłany jest za pośrednictwem wybranej przez sprzedającego firmy kurierskiej. Towar wysyłany jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Po wysłaniu zamówienia klient otrzymuje numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika.


PAMIĘTAJ:
  • Odbiór przesyłki należy potwierdzić podpisem Odbiorcy na liście przewozowym.
  • Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (np. rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu itp.), może to sugerować uszkodzenie towaru w przesyłce.
  • Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić towar podczas odbioru w obecności kuriera – jeśli towar jest uszkodzony lub wygląda podejrzanie (rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu) należy zgłosić ten fakt kurierowi gdyż może doszło do uszkodzenia towaru w przesyłce.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym uwagi o zauważonych uszkodzeniach
  • Jeśli doszło do uszkodzenia przesyłki, Odbiorca ma prawo żądać spisania protokołu szkody w obecności kuriera w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki.
  • Protokół szkody powinien zawierać opis stanu opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.
  • Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30kg
 

Darmowa przesyłka obowiązuje od kwoty 4000zł*

*z wykluczeniem desek tarasowych 4000mm 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu